Новини Житомира, Бердичіва, Коростеня, Новоград-Волинського та Малина || Новости Житомира, Бердичева, Коростеня, Новоград-Волынского и Малина

Житомиряни просять здійснити перерахунок розміру оплати мешканцям міста за неякісне надання послуг водоканалом

До Житомирської міської ради надійшла петиція, автор якої просить змусити адміністрацію водоканалу здійснити перерахунок за неякісно надані послуги (подачу води невідповідної якості). 

«Згідно фотофіксації житомирян якості питної води, що подавалась до осель, не відповідає вимогам ДСанПіН2.2.4-171-10 та ДСТУ 7525:20014 «Вода питна» з 2018 по теперішній час 2019 р. 

Згідно Постанови КМУ від 17 лютого 2010 р. №151 постановою «Порядку проведення перерахунків розміру плати …», пункту 8 «У разі невідповідності складу…, перерахунок за надання послуг … проводиться у розмірі 20%”. Тому, ми житомиряни, вимагаємо перерахунку за водопостачання в наші оселі неякісної питної води за період вказаний в заяві за 1.5 року неякісного надання.

З огляду на те, що в розподільних мережах вода перетворюється в воду із запахом гнилі, особливо у віддалених мережах, на верхніх поверхах будинків, у ранковий час, потрібно прийняття рішення про стягнення з адміністрації водоканалу збитку, що наноситься здоров’ю жителям міста Житомир та здійснити перерахунок за неякісно надані послуги (подачу води невідповідної якості) за 2018-2019рр., згідно законодавства України», – йдеться у повідомленні. 

Джерело: zhitomir.today