Новини Житомира, Бердичіва, Коростеня, Новоград-Волинського та Малина || Новости Житомира, Бердичева, Коростеня, Новоград-Волынского и Малина

У Житомирі вже працюють над маршрутом нової тролейбусної лінії на Мальованку і планують обговорити його з жителями мікрорайону

Минулого тижня влада міста і ТТУ підписали угоду з ЄБРР про залучення гранту на побудову нових тролейбусних ліній у Житомирі. Фахівці, які працюють над реалізацією цього проєкту, наразі опрацьовують кілька варіантів прокладання тролейбусної мережі до мікрорайону Мальованка. За словами заступника міського голови Дмитра Ткачука, робоча група розглядає два варіанти заїзду до мікрорайону: перший – зі сторони вулиці Чуднівської, другий – з Троянівської (колишня Якіра). Планується, що курсуватиме комунальний транспорт від центру міста до фабрики «Крок», де облаштують розворотне кільце.

«Технічним тролейбусом, який може рухатись без контактної мережі, були здійсненні пробні заїзди по різних варіантах вулиць для того, щоб зрозуміти, як він вписується в повороти, чи достатні радіуси та ширина доріг. Зараз розглядається два різні варіанти заїзду в мікрорайон: або із вулиці Троянівської, але там є міст і це створює складнощі, або з вулиці Чуднівської, щоб з’єднати з існуючою тролейбусною лінією. Стосовно кінцевої, тут зараз найменше дискусій – це зупинка «Крок», адже там є місце, сьогодні ми його оглядали. Там є можливість облаштувати розворотне кільце, тому кінцева і розворот з вірогідністю у 90% буде саме там. А ось варіантів заїзду є кілька: Троянівська, і Героїв Пожежників, і Радонова. Тролейбус може рухатися до «Кроку» однією вулицею, а повертатися іншою», – розповідає заступник мера Дмитро Ткачук.

Він також зауважує, що маршрут доцільно обговорити і з мешканцями мікрорайону, аби врахувати їхні побажання.

«Тут важливий фактор того, як сьогодні формуються потоки мешканців, пасажирів, які виїжджають з мікрорайону, і цей фактор потрібно врахувати. Тому я пропонував вчора на засіданні робочої групи після розробки технічної частини її оприлюднити і провести обговорення в мікрорайоні», – додає заступник міського голови.

Розпочати будівництво нової тролейбусної лінії на Мальованці планують з наступного року.

А ось щодо планів побудувати ще одну тролейбусну мережу за ці ж грантові кошти по Київському шосе заступник міського голови відповідає: все залежатиме від масштабів будівництва першої лінії на Мальованку.

«Якщо тут розгорнути максимально широку інфраструктуру: додавати багато модулів та тягових підстанцій, які дуже ресурсоємні та дороговартісні, то це означає, що ми зменшуємо бюджет для подальшого проєкту. Тоді є теж дискусії. Є варіанти протягнути до аеропорту чи до села Глибочиця, але все це в результаті виливається в гроші. Тому приймаємо технічне рішення по одному об’єкту, розуміємо його вартість і тоді побачимо, які ресурси матимемо і що зможемо зробити», – каже Дмитро Ткачук.

Як повідомляв Житомир.info, 31 липня 2019 року влада Житомира нарешті підписала угоду на 2 мільйони євро грантових коштів ЄБРР, які витратять на будівництво нових тролейбусних ліній, розглядають два напрямки – на Мальованку та до Глибочиці.

Житомир.info

Джерело: www.zhitomir.info