Новини Житомира, Бердичіва, Коростеня, Новоград-Волинського та Малина || Новости Житомира, Бердичева, Коростеня, Новоград-Волынского и Малина

У Житомирі відкрився третій центр надання адмінпослуг у форматі «Open space» в області (ФОТО)

У Житомирі 8 липня відбулося урочисте відкриття центру надання адмінпослуг у форматі «Open space». На заході окрім керівництва Головного територіального управління юстиції у Житомирській області був присутній заступник Міністра юстиції з питань європейської інтеграції Сергій Петухов. Відтепер послуги державної реєстрації актів цивільного стану надаватимуться в кращих умовах, а ціна залишилася незмінною.

«Те, що ми сьогодні відкриваємо – не є якимось великим відкриттям. Житомирський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану працює за встановленим раніше розпорядком. Надається той самий перелік послуг, який надавався до цього, єдине, що змінилося – це формат надання цих послуг. На сьогоднішній день створено зручні умови як для очікування, так і умови для обслуговування громадян. У центрі надається базовий перелік з 15 послуг актів цивільного стану, реєстрація народження, реєстрація шлюбу, видача повторних документів, тобто все, що визначено нормативними документами. Плата за надання цих послуг залишилась незмінною. Змінилась тільки філософія підходу до обслуговування людей», – розповів начальник Головного територіального управління юстиції у Житомирській області Олександр Грабар.

Це вже 35-ий офіс у форматі «Open Space» в Україні та третій у Житомирській області. 

«Вже рік дії подібний “Open Space” у Новоград-Волинському і з початку року у Коростені. Це все робиться за рахунок бюджетних коштів, додаткових коштів люди не повинні сплачувати, користуючись цими послугами. Насправді це сучасний формат роботи, до якого люди звикли в інших місцях, просто це або у приватному бізнесі, або за додаткові гроші. Те що робимо ми не покладає додаткового тягаря на людей, але зробить життя для них більш зручним. Людина, коли приходить до держави отримати сервіс, послугу, інформацію чи документ, має отримати її так само зручно, в хорошій будівлі, з електронною чергою, коли чітко зрозуміло куди ти йдеш, з якого питання. Люди не мають чекати більше 50-ти хвилин. Тут має бути достатньо працівників для того, щоб обслуговувати всіх, хто приходить. І великий плюс – це відкритий формат, коли будь-який спеціаліст консультує по всім питанням, які стосуються Міністерства юстиції», – зазначив заступник Міністра юстиції з питань європейської інтеграції Сергій Петухов.

 

Джерело: zhitomir.today