Новини Житомира, Бердичіва, Коростеня, Новоград-Волинського та Малина || Новости Житомира, Бердичева, Коростеня, Новоград-Волынского и Малина

Імідж та інформаційне поле: Як громадам Новоград-Волинщини розповідати про себе?

У Новоборівській громаді нещодавно відкрили пляж на місцевому водосховищі. Ініціативу мешканців підтримали підприємці та за допомоги влади вдалось створити сучасний та комфортний простір для відпочинку.

Про цю подію написали активісти у соціальних мережах, а на сайті громади з’явився матеріал про роботу над розбудовою пляжу. Коли інформація розійшлась мережею, подією зацікавились регіональні ЗМІ та зробили декілька матеріалів про розвиток громади та відпочинок біля водосховища.

«Наше водосховище сьогодні не поступається міським пляжам великих міст – чистий пісок, комфортні умови для відпочинку, чудові пейзажі та чиста вода. І все це ми зробили своїми руками. Крім того, цей проєкт став певним комунікаційним майданчиком для громади, ми змогли привернути увагу людей до проблеми прибирання узбережжя, а ЗМІ до цікавих ідей, які ми реалізовуємо», – вважає Аня Матвієнко, фахівець Новоборівської селищної ради.

Такі приклади поширення гарних практик про громади мають бути системними, адже саме на таких історіях будується імідж громади. Саме про такий досвід та теоретичні аспекти формування іміджу й інформаційного поля обговорювали на семінарі у Житомирському Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеного Програмою «U-LEAD» та Мінрегіоном України.

«Якщо ви про себе не розповідатимете, то про вас розкажуть інші, і навряд чи у гарному світлі. Тому не варто чекати завершення реалізації реконструкцій, ремонту доріг та інших проєктів, потрібно писати про громаду та шукати історії успіху серед людей. Імідж потрібно формувати одразу та постійно, і лише тоді з’явиться результат», – розповів Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського ЦРМС.

Учасники семінару, фахівці об’єднаних громад з питань комунікації, інформаційної політики та гуманітарної сфери, розповіли не лише про свої успішні кейси, а й про проблемні ситуації. Адже проблеми потрібно висвітлювати та пояснювати процес їх розв’язання так само, які історії успіху.

«Я бачу, що у сфері комунікації у нас є значний потенціал, тому що ми маємо цікаві туристичні об’єкти, унікальні мешканці у нашій громаді впроваджують унікальні проєкти, і про це варто розповідати», – вважає  Оксана Лисак, фахівець Радомишльської міської ради.

Також, на семінарі учасники обговорили методики використання маркетингу соціальних мереж та сторітелінгу. Дмитро Клименко презентував успішні приклади креативних інформацій в мережі та негативні практики.

Крім того, після кожної теоретичної лекції фахівці громад виконували практичні вправи. Зокрема, поділившись на групи учасники сформували свої бачення іміджу обраних громад виходячи зі своїх знань про громаду та інформації про неї в інтернеті.

Джерело: www.04141.com.ua